Recap vrijdag 18 November

Vrijdag 18 November

Afgelopen week hebben we een lijst gemaakt met de belangrijkste feedback die nog nodig is in de game om hem speelbaar te maken en zo daadwerkelijke een goede playtest te houden.

De programmeurs hebben met de designers overlegd welke feedback nog nodig is in de game en hebben samen een prioriteitenlijst gemaakt.

De art is afgelopen week druk bezig geweest met een stijlvoorstel om de groeperingen te weergeven en de belangen.

Design heeft deze week voornamelijk alternatieven gezocht om de feedback goed te over te brengen naar de speler en hebben we besloten om de “happiness bars” te verduidelijken met gezichten die naarmate de game vordert blijer over bozer gaan kijken. Wanneer het uit de hand dreigt te lopen kan de speler dit op tijd zien en proberen de situatie te redden.

 

We plannen maandag een playtest in om de art die gemaakt is te testen in de game en om te zien hoe de mensen hierop reageren.

About clover1337

Clover7
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment